تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

به روزترین روش آموزش زبان انگلیسی

جزوات منحصر به فرد برای هر دورۀ آموزشی

سریع ترین یادگیری ممکن برای زبان آموزان

سابقۀ درخشان آموزش در مقاطع مختلف

 

09121334787

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران: تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی در تمامی مقاطع و دوره های آموزشی توسط گروهی متشکل از حرفه ای ترین مدرسان زبان انگلیسی در تهران به صورت حضوری و آنلاین و در سایر شهر های ایران به صورت آنلاین. گروه آموزشی دکتر جاویدشاد از گروهی از حرفه ای ترین مدرسان زبان انگلیسی تشکیل شده است که سرپرستی گروه برعهده دکتر مهدی جاویدشاد، دکتری زبان و ادبیات انگلیسی، است. کادر آموزشی گروه ما از برترین فارغ التحصیلان رشته های ادبیات انگلیسی، آموزش انگلیسی و مترجمی انگلیسی از دانشگاه های بزرگ داخل و خارج کشور تشکیل شده است که فرایند تدریس را با به روزترین روش های آموزش زبان انگلیسی پیش می برند. گروه آموزشی دکتر جاویدشاد از جزوات منحصر به فرد آموزشی خود بهره می برد که برای کارآمدترین روش تدریس در کلاس های آموزشی خصوصی و نیمه خصوصی تنظیم شده است. این جزوات مکرراً بر اساس نیاز های روز زبان آموزان به روز رسانی می شوند. سرپرستی علمی جزوات آموزشی گروه ما بر عهده آقای امیرحسین نعمتی است که مهم ترین دوره های آموزشی مربوط به روش تدریس و برنامه های آموزشی را پشت سر گذاشته اند.

چالش های یادگیری زبان انگلیسی

هنگامی که این مطالب را می خوانید، به احتمال زیاد تجربۀ حضور در کلاس های آموزش زبان، چه به صورت حضوری یا خصوصی را داشته اید تا بتوانید به انگلیسی صحبت کنید. احتمالاً به زبان انگلیسی نیاز دارید تا بتوانید شغل خود را ارتقا دهید. یا شاید سفر بین المللی به منظور تحصیل یا کار در خارج از کشور در پیش دارید. حتماً می دانید که زبان انگلیسی، کلید تجارت بین المللی و سفرهای خارجی است. پس بگذارید از شما سوالاتی بپرسیم:

آیا وقتی می خواهید انگلیسی صحبت کنید، عصبی یا خجالت زده می شوید؟ آیا علیرغم سالها تمرین و مطالعه، هنگامی که با یک فرد دیگر به انگلیسی صحبت می کنید، همچنان در درک کلام او دچار مشکل هستید؟ آیا از تلفظ خود خجالت می کشید یا نگران هستید که خیلی آهسته صحبت کنید؟ آیا از این که علیرغم صرف وقت بسیار در یادگیری انگلیسی، هنوز نمی توانید آن را صحبت کنید، احساس ناامیدی می کنید؟ برخلاف اهداف خود، آیا استفاده از انگلیسی در محل کار، سفر ها یا محیط های آموزشی برایتان دشوار است؟ آیا بعضی اوقات احساس می کنید که هرگز به صحبت به زبان انگلیسی مسلط نمی شوید؟

اگر پاسخ شما به هر یک از این سؤالات مثبت است، باید بدانید که شما تنها نیستید. در واقع، شما یک نمونه از تقریباً تمامی زبان آموزان هستید. اکثر زبان آموزان، احساس مشابه دارند. در بیشتر نقاط جهان، دانش آموزان سالها در مدرسه انگلیسی یاد می گیرند. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق آنها هرگز نمی توانند به خوبی و به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنند. پس از سالها مطالعه، آنها همچنان با مکالمۀ انگلیسی مشکل دارند و قادر نیستند که مکالمه ای صحیح، طبیعی و روان داشته باشند. این افراد به هنگام صحبت کردن، عصبی می شوند و خجالت می کشند، مشکلی که در بزرگسالی نیز خود را نشان می دهد. اکثر زبان آموزان بزرگسال به هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی مضطرب هستند و به توانایی خود امید ندارند. این ناامیدی سبب می شود تا این افراد احساس کنند که هرگز قادر به صحبت به انگلیسی نخواهند بود. دلیل این امر این نیست که این افراد استعداد یادگیری زبان ندارند، بلکه به این دلیل است که روش آموزش به شما و دیگر زبان آموزان، روش مناسبی نبوده است.

نکتۀ مهم این است که مشکل از شما و دیگر زبان آموزان نیست. از طریق یک متد آموزشی مناسب، شما و دیگران می توانید به راحتی و به طور طبیعی به زبان انگلیسی صحبت کنید. شما می توانید در شغل خود، در سفر های خود و در محیط های آموزشی به خوبی از زبان انگلیسی بهره ببرید. با یک روش آموزشی مناسب، شما می توانید به هنگام صحبت به زبان انگلیسی، احساس آرامش و اطمینان داشته باشید. گروه آموزشی دکتر جاویدشاد، با سالها تجربۀ آموزشی در مقاطع مختلف زبان انگلیسی، می تواند به شما در فرایند یادگیری زبان انگلیسی مؤثرترین یاری را برساند تا شما به سخنرانان قهار، مسلط و قدرتمند در زبان انگلیسی تبدیل شوید.

ما این کار را چگونه انجام می دهیم؟ روش تدریس ما بر پایۀ فراهم آوردن محیطی است که شما را قادر می سازد تا زبان انگلیسی را به صورت طبیعی و خودکار فرا بگیرید، دقیقاً همان گونه که کودکان قبل از ورود به مدرسه، زبان مادری خود را فرا می گیرند. اغلب اوقات، کلاسهای زبان انگلیسی، آنقدر بر روی آزمونها، کتب درسی، نمره و «سطح» متمرکز می شوند که دانش آموزان چرایی حضور خود در کلاس را فرموش می کنند. این عوامل نباید مانع از اهداف بزرگتر زبان آموز شود. زبان آموز باید بداند که صرفاً باید به خوبی هر چه تمام تر زبان انگلیسی را یاد بگیرد تا در شغل و تحصیل خود آن را به کار ببندد. با روش تدریس گروه آموزشی دکتر جاویدشاد، هرگز از این واقعیت غافل نمی شوید که هدف نهایی یادگیری زبان، حصول توانمندی در برقراری ارتباطات است.

مزیت های گروه آموزشی دکتر جاویدشاد

گروه آموزشی دکتر جاویدشاد یکی از بهترین تجربه های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران را برای شما مهیا می کند. در طول سالها آموزش زبان انگلیسی، اعضای گروه ما از روش های مختلف آموزشی بهره بردند و آن را به ورطۀ آزمایش گذاشته اند تا به پیشرفته ترین روش آموزشی امروز خود رسیده اند. در برنامۀ آموزشی امروز ما، قوانین اصلی و اساسی برای یادگیری زبان انگلیسی مدوّن شده است تا زبان آموزان را به سطح تسلط بر روی زبان برساند. برای رساندن دانش آموزان به بالاترین سطح موفقیت در کلاسهایمان، دوره های آموزشی صوتی و تصویری را ایجاد نموده ایم تا تمامی زبان آموزان از سراسر ایران بتوانند خدمات آموزشی آنلاین را دریافت نمایند.

علاوه بر این، گروه آموزشی ما، یک انجمن آموزشی به زبان انگلیسی ایجاد نموده است تا زبان آموزان ما بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و با یکدیگر به زبان انگلیسی صحبت کنند. هدف از راه اندازی این انجمن، ایجاد محیطی علمی بر پایۀ مکالمۀ انگلیسی است تا اعتماد به نفس به سخن گفتن به زبان دوم را افزایش دهد و زبان آموزان عصبیت، کمرویی، سرخوردگی و ترس را کنار بگذارند. برای بسیاری از افراد، این احساسات منفی بدترین قسمت مکالمه به زبان انگلیسی است.

در انجمن انگلیسی ما، دانش آموزان می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به صورت آنلاین با یکدیگر صحبت کنند. این جامعه، بسیار مثبت و دلگرم کننده است، از این جهت که همۀ زبان آموزان آزاد هستند تا «با انگلیسی بازی کنند»، آزمون و خطا کنند و بدون ترس و اضطراب با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. هر یک از اعضای ما نه تنها برای موفقیت خود تلاش می کند، بلکه به اعضای دیگر نیز برای دستیابی به موفقیت یاری می رسانند. نتیجۀ کار، یک خانوادۀ حامی بزرگ برای زبان آموزان است.

به طور کلی، گروه آموزشی دکتر جاویدشاد در دوره های خصوصی و نیمه خصوصی به شما آموزش می دهد که با قدرت و سهولت، به طور روان به انگلیسی صحبت کنید. شما را در مسیر تسلط به گفتار به زبان انگلیسی کمک می کنیم و مسیر شما در کسب اعتماد به نفس، قدرت، تسلط و سلاست را سرعت می بخشیم. شما خواهید دانست که چگونه احساسات منفی خود نسبت به زبان انگلیسی را کنار بگذارید، اعتماد به نفس در صحبت کردن را کسب کنید، و مسیر موفقیت را با سرعت طی کنید. شما همچنین، استفادۀ مؤثر و کاربردی زبان انگلیسی را فرا خواهید گرفت تا بتوانید وضعیت شغلی خود را بهبود ببخشید و به موفقیت مدنظر خود برسید.

علاوه بر راهنمایی شما در مسائل آموزشی و تکنیک های یادگیری زبان، به شما مسائل روانشناسی در فرایند یادگیری نیز گوشزد می شود. دقیقاً به شما یادآور می شویم که کدام تکنیک های روانشناسی فرایند یادگیری را برای شما تسهیل می کند. کافی است که به ما اطمینان کنید و در مسیر موفقیت ما قرار بگیرید. در صورتی که سیستم های قدیمی آموزش زبان را کنار بگذارید، با روش های مدرن ما، از فشار ها، استرس ها، ترس ها و رخوت های مربوط به یادگیری زبان انگلیسی خلاص می شوید. اطمینان داشته باشید که سیستم آموزش ما مبتنی بر یادگیری طبیعی زبان است و فرایند یادگیری برای شما تفریح وار، دوستانه و پر انرژی است، دقیقاً برعکس آنچه که در اکثر کلاس های درسی مدرسه با آن مواجه می شوید. در محیط دوستانه و خالی از استرس آموزشی ما، شما هیچ فشاری را متحمل نمی شوید و به بهترین شکل مسیر تسلط به زبان را طی خواهید کرد.