دارالترجمه رسمی در اسلامشهر


شماره تماس جهت مشاوره و هماهنگی ترجمه رسمی برای شهروندان عزیز اسلامشهر:

09121334787

ساکنین محترم اسلامشهر در استان تهران،
دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد با پیک درب محل در سراسر منطقه اسلامشهر آمادگی دارد تا اسناد و مدارک شما را به تمامی زبان های دنیا ترجمه رسمی نماید. به علت عدم فعالیت دارالترجمه رسمی در اسلامشهر، تنها راه دریافت خدمات ترجمه رسمی برای ساکنین این شهر، مراجعه به دفاتر موجود در تهران است. دارالترجمه رسمی ما در تهران، با اعزام پیک به درب محل مورد نظر شما در تمامی نقاط اسلامشهر، شما را از مشکلات مراجعه حضوری به دارالترجمه های تهران محفوظ می دارد و در زمان و هزینه شما صرفه جویی می نماید. توجه داشته باشید که ممکن است دفاتری به عنوان دارالترجمه در اسلامشهر فعالیت کنند، اما هیچ کدام مجوز ترجمه رسمی را ندارند و در صورت سفارش ترجمه رسمی، نقش واسطه را ایفا می کنند و اسناد را به دارالترجمه های رسمی می سپارند. این واسطه گری، گاهاً مشکلات زیادی، مانند کاهش کیفیت ترجمه و عدم مسئولیت پذیری، را به همراه دارد.

پیک ما چگونه عمل می کند؟
شما باید ابتدا با دارالترجمه ما تماس حاصل فرمایید و پس از اعلام سفارش و آدرس خود، پیک ما جلوی درب محل مورد نظر شما حاضر می شود. پس از تحویل مدارک شما و ارسال آنها به دارالترجمه، فرایند ترجمه انجام می گیرد و پس از اتمام این فرایند، پیک ما، اصل اسناد و ترجمه آنها را جلوی درب محل شما تحویل می دهد. هزینه پیک برای دریافت و تحویل اسناد در اسلامشهر، 20 هزار تومان است و در صورتی که سفارش شما بالای 400 هزار تومان باشد، هزینه پیک از شما دریافت نخواهد شد. هزینه پایین پیک و گاهاً رایگان، سیستم حمل و نقل ما را بین مشتریان عزیز محبوب ساخته است.

درباره دارالترجمه ما
دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد، با دو شعبه در شهرهای تهران و رشت، آمادگی ثبت سفارش ترجمه به تمامی زبان ها را دارد. ساکنین عزیز اسلامشهر می توانند اطمینان داشته باشند که اسنادشان با کیفیت بالا و سرعت مناسب ترجمه خواهد شد و تمامی تاییدات مدنظر را دریافت خواهند کرد. در نظر داشته باشید که در ترجمه اسناد رسمی، دقت و کیفیت دو مؤلفه بسیار مهم می باشند که در فرآیند ارسال مدارک به مراجع مورد نظر حائز اهمیت می باشند. دارالترجمه دکتر جاویدشاد همواره تلاش می کند تا با به کارگیری کادر حرفه ای، دقت و کیفیت را در بالاترین سطح حفظ نماید و در اسرع وقت، سفارشات را آماده و تحویل نماید. تمام تلاش ما این است تا بهترین تجربه رسمی را برای مشتریان عزیز فراهم آوریم.