دارالترجمه رسمی در بروجرد


عزیزان ساکن در شهر بروجرد،
در صورت نیاز به خدمات ترجمه رسمی، دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد آمادگی دارد تا اسناد شما را درب منزل یا محل کار شما در تمامی نقاط بروجرد، دریافت نماید و پس از انجام مراحل ترجمه، در همان محل به شما تحویل دهد. به علت عدم وجود دارالترجمه رسمی در بروجرد، ما تلاش کرده ایم تا با عقد قرارداد با پست، دارالترجمه را جلوی درب محل شما بیاوریم. دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد در شهر تهران، گستره خدمات خود را به خارج از تهران نیز افزایش داده است تا به شهرهای فاقد دارالترجمه، بهترین خدمات ترجمه رسمی را ارائه کند. بدین منظور، با اعزام مامور پست به جلوی درب محل شما، راحت ترین و سریع ترین نوع ثبت سفارش را برای شما به ارمغان می آورد.

چگونه ثبت سفارش کنیم؟
ثبت سفارش، تنها با یک تماس تلفنی انجام می شود. کافی است که با ما تماس بگیرید، مدارک مورد نظر برای ترجمه را به کارشناسان ما اعلام بفرمایید و سپس ما را از آدرس مورد نظرتان مطلع کنید. پس از این فرایند، با هماهنگی ما، مامور پست در آدرس شما حاضر می شود و اسناد را تحویل می گیرد. پس از ارسال مدارک به تهران، مراحل ترجمه انجام صورت می گیرد و تمامی تاییدات مدنظر شما اخذ می شود. در نهایت، اصل مدارک به همراه مدارک ترجمه شده در همان محل به شما تحویل می گردد. این پروسه به قدری راحت انجام می شود که شما احساس می کنید یک دارالترجمه رسمی، جلوی درب محل شما در بروجرد قرار دارد.

چرا اصل مدارک باید ارسال شوند؟
برای ترجمه اسناد، مترجم رسمی باید ابتدا کپی اسناد را برابر با اصل نماید و به همین دلیل، باید اصل اسناد را در اختیار داشته باشد. همچنین، برای اخذ تایید دادگستری، باید اصل مدرک را به دادگستری ارائه نمود تا قاضی دادگستری، اصل مدرک را با ترجمه تطبیق دهد. بنابراین، امکان ترجمه رسمی اسناد از روی تصویر آنها وجود ندارد و حتما بایستی اصل مدارک به دارالترجمه ارسال شود.

چرا دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد؟
دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد تمامی زبان ها برای ترجمه را پوشش می دهد و از کادر حرفه ای با تحصیلات عالیه بهره می برد تا بالاترین کیفیت ترجمه رسمی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. این دفتر ترجمه، انواع خدمات ترجمه رسمی با اخذ تمامی تاییدات را با سرعت بالا به انجام می رساند و با ایجاد پیک درب منزل در سراسر ایران، سهولت ثبت سفارش را ایجاد نموده است. علاوه بر این، در صورتی که مشتریان عزیز، نیازمند خدمات مشاوره ای در زمینه ثبت و ارسال مدارک ترجمه شده به موسسات بین المللی باشند، دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد با استخدام کارشناسان زبده، آماده خدمت رسانی در این حوزه است.