دارالترجمه
رسمی
در
زاهدان

چگونه اسناد را پست کنیم؟
با یک هماهنگی ساده با شرکت های پستی تحت قرارداد ما، مأمور اداره پست در محل زندگی یا کار شما در تمامی نقاط شهر زاهدان و دیگر شهرهای سیستان و بلوچستان حاضر می شود و اسناد را از شما تحویل می گیرد. کافی است که با دفتر ما تماس حاصل بفرمایید (02144302374) و ثبت سفارش بنمایید، و سپس مأمور پست با هماهنگی ما در آدرس مورد نظر شما حاضر می شود.

هزینه های ترجمه
تمامی هزینه های دریافتی مربوط به ترجمه رسمی بر اساس تعرفه اعلام شده توسط اداره مترجمان است. در دارالترجمه ما، این تعرفه برای متقاضیان ترجمه رسمی در سراسر ایران از جمله ساکنین زاهدان و دیگر شهر های استان سیستان و بلوچستان اعمال می شود. برای دریافت دقیق هزینه های ترجمه، با دارالترجمه ما تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان ما بر اساس سفارش شما، هزینه ها را به شما اعلام نمایند.

ترجمه با کیفیت و دقیق
عزیزان ساکن در شهر زاهدان، در نظر داشته باشید که کیفیت ترجمه رسمی، یکی از مهمترین نکته هایی است که گاهاً مغفول می ماند. در فرآیند پذیرش تحصیلی یا ارسال درخواست برای مهاجرت، ترجمه صحیح محتوای اسناد نقش تعیین کننده دارد. به عنوان مثال، اگر در ترجمه ریز نمرات تحصیلی، اشتباهی صورت پذیرد، ممکن است تأثیر منفی در سازمان مورد نظر شما سبب شود. دارالترجمه رسمی ما با همکاری مترجمان رسمی دارای مدرک دکتری زبان انگلیسی و مترجم یار های با مدرک کارشناسی ارشد تلاش می کند که با کیفیت ترین ترجمه های رسمی را در اختیار شما قرار دهد.

ترجمه با تمامی تأییدات
دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد آمادگی دارد تا تمامی تاییدات مورد نظر شما عزیزان (مهر تایید مترجم رسمی قوه قضائیه، مهر تایید دادگستری و مهر تایید وزارت امور خارجه) را اخذ نماید. با ارسال مدارک به ما، ساکنین عزیز زاهدان و دیگر شهرهای استان سیستان و بلوچستان می توانند اطمینان حاصل نمایند که تمامی خدمات ترجمه رسمی آنها با سرعت و دقت بالا به همراه اخذ تمامی تاییدات مورد نیاز انجام می پذیرد. علاوه بر این، اگر در مسیر انجام امور بین المللی خود نیازمند خدمات ثبت نامی و غیره می باشید، دارالترجمه رسمی ما آمادگی ارائه مشاوره و انجام فرایندهای مورد نیاز شما را نیز دارد.