دارالترجمه رسمی در ساوه


شماره تماس جهت مشاوره و هماهنگی ترجمه رسمی برای شهروندان عزیز ساوه:

09121334787

ساکنین عزیز شهر ساوه،
اگر نیازمند ترجمه اسناد و مدارک خود با مهر رسمی مترجم مورد تایید قوه قضاییه می باشید، به اطلاع شما می رسانیم که در ساوه، دارالترجمه رسمی فعالیت نمی کند. بنابراین، شما باید اسناد و مدارک مورد نظر خود را به دیگر شهر ها، که در آنها دارالترجمه وجود دارد، تحویل نمایید. شهر تهران، به علت تنوع خدمات ترجمه رسمی، بهترین گزینه برای ساکنین ساوه می باشد. شما عزیزان می توانید به دو صورت تحویل حضوری و ارسال پستی، اسناد و مدارک خود را به دارالترجمه های رسمی تهران تحویل دهید. ارسال پستی متداول ترین و امن ترین روش تحویل است، زیرا در زمان و هزینه شما عزیزان صرفه جویی می کند. دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد در تهران، آمادگی دارد تا پذیرای سفارشات ساکنین عزیز ساوه باشد.

ارسال امن و راحت از ساوه به دارالترجمه ما:
دارالترجمه دکتر جاویدشاد، فرایندی را ایجاد کرده است که با هماهنگی این دارالترجمه، سفارش شما، جلوی درب محل مورد نظرتان در تمامی نقاط ساوه، توسط مامور پست تحویل گرفته شود و نهایتاً پس از ارسال به تهران و انجام امور ترجمه، در همان محل مورد نظر شما، تحویل داده شود. این فرایند به قدری راحت، سریع و امن است که شما عزیزان احساس می کنید که جلوی درب منزل یا محل کار شما در ساوه، یک دارالترجمه رسمی وجود دارد. کافی است که با ما تماس حاصل بفرمایید تا تمامی هماهنگی ها توسط ما انجام شود.

آنچه باید درباره دارالترجمه دکتر جاویدشاد بدانید:
دارالترجمه دکتر جاویدشاد، با دو شعبه در شهرهای تهران و رشت، با حرفه ای ترین کادر، خدمات ترجمه رسمی را با سرعت و کیفیت بالا، و با اخذ تمامی تاییدات و مهرها، به مشتریان عزیز تقدیم می کند. این دفتر ترجمه خواستار ایجاد بهترین تجربه خدمات ترجمه برای مشتریان خود است. ما در تلاشیم که در وقت و هزینه های شما عزیزان صرفه جویی نماییم و با ارسال پیک به جلوی درب محل شما، سفارش هایتان را دریافت و تحویل نماییم. تمامی فرایندهای مذکور، تنها با یک ثبت سفارش تلفنی از جانب شما عزیزان انجام می شود.