دارالترجمه رسمی در شاهرود


شماره تماس جهت مشاوره رایگان:

09121334787

شهروندان محترم شاهرود،
اگر نیازمند ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود با مهرهای تایید مترجم رسمی، دادگستری و وزارت خارجه هستید، عنایت داشته باشید که در شاهرود دارالترجمه رسمی وجود ندارد. در نتیجه، شما یا باید شخصاً به دارالترجمه های دیگر شهرها مراجعه کنید یا به صورت پستی اسناد خود را برای آنها ارسال نمایید. به علت وجود گستره ای از خدمات ترجمه رسمی در تهران، این شهر همواره محبوب ترین مقصد برای ارسال پستی سفارشات ترجمه رسمی بوده است. دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد، با دو شعبه در تهران و یک شعبه در رشت، مفتخراست تا پذیرای سفارشات شما عزیزان باشد. کافی است که با ما تماس بگیرید و با هماهنگی ما مامور پست، جلوی درب محل مدنظر شما، سفارش را تحویل گیرد و پس از انجام مراحل ترجمه توسط ما، در همان محل به شما اسناد را تحویل دهد.

مزایای ارسال پستی به ما
فرآیند دریافت سفارش پستی، متداول ترین و امن ترین نوع ثبت سفارش در دارالترجمه رسمی ما است. سفارش پستی، در زمان و هزینه شما عزیزان صرفه جویی می کند و شما را از مشکلات سفر به دیگر شهرها دور می کند. شما به آسانی، با یک تلفن با دارالترجمه ما، ثبت سفارش می نمایید و نماینده پست با هماهنگی ما، جلوی درب محل شما در سراسر شهر شاهرود حاضر می شود و سفارش را تحویل می گیرد. ممکن است در شهرهای فاقد ترجمه رسمی، دارالترجمه های غیر رسمی فعال باشد و ثبت سفارش رسمی نمایند. این دارالترجمه ها سفارشات شما را به دیگر شهرها ارسال می کنند و این واسطه گری باعث بروز مشکلاتی، از جمله عدم مسئولیت پذیری، می تواند شود. بنابراین، مهمترین مزیت ارسال پستی، ارتباط مستقیم و بدون واسطه با دارالترجمه های رسمی است.

مزایای دارالترجمه دکتر جاویدشاد
کیفیت در فرآیند ترجمه را می توان یکی از بزرگترین مزایای دفتر ترجمه دکتر جاویدشاد دانست. ما حساسیت ویژه ای برای کیفیت اسناد ترجمه شده قائلیم و به همین دلیل از مترجمان زبده بهره می بریم. سرعت را می توان دیگر مزیت دارالترجمه ما دانست، زیرا همواره در تلاشیم تا برای وقت مشتریان خود ارزش قائل شویم. و نهایتاً راه اندازی یک فرآیند پستی امن و سریع را می توان از بزرگترین مزایای دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد دانست که سبب می شود مشتریان عزیز احساس کنند که یک دارالترجمه، جلوی درب منزل یا محل کارشان وجود دارد.