دارالترجمه رسمی در قشم


شماره تماس جهت مشاوره و خدمات ترجمه رسمی برای شهروندان عزیز جزیره قشم:

09121334787

ساکنین عزیز جزیره زیبای قشم،
اگر خواستار ترجمه رسمی اسناد خود در قشم هستید، در نظر داشته باشید که دارالترجمه رسمی در این جزیره وجود ندارد. بنابراین، شما عزیزان باید اسناد خود را به دارالترجمه های دیگر شهرها ارسال نمایید. به علت تعدد دارالترجمه ها و پوشش تمامی زبان ها در تهران، و همچنین سهولت و سرعت در ارسال پستی مدارک به این شهر، تهران می تواند بهترین گزینه برای ارسال مدارک و ترجمه رسمی آنها باشد. دارالترجمه رسمی ما در تهران، آمادگی پذیرش سفارشات شما را دارد.

ما آماده خدمت رسانی هستیم،
دارالترجمه دکتر جاویدشاد در دو شعبه خود در شهرهای تهران و رشت، با کادر مجرب، آماده خدمت رسانی به ساکنین عزیز جزیره قشم است. شما به آسانی می توانید مدارک تان را برای ما ارسال نمایید و در سریع ترین زمان ممکن، اسناد ترجمه شده را دریافت نمایید. کافی است با ما تماس حاصل فرمایید تا با هماهنگی ما، مامور پست درب محل مورد نظر شما در سراسر جزیره قشم حاضر شود و اسناد را تحویل بگیرد؛ و پس از انجام مراحل ترجمه، در همان محل به شما تحویل دهد.

چرا اصل اسناد باید به دارالترجمه ارسال شود؟
اسناد رسمی برای ترجمه نیازمند برابر شدن کپی با اصل می باشند. طبق قوانین، مترجم رسمی باید با رویت اصل اسناد، صحت آنها را تایید نماید. از طرفی دیگر، برای اخذ تایید دادگستری، باید اصل اسناد به دادگستری ارسال شود تا قاضی مربوطه نیز با رویت اصل، ترجمه آنها را ممهور نماید. بنابراین، امکان ترجمه اسناد با مهر مترجم و دادگستری، از روی عکس اسناد وجود ندارد.

برخی مزایای همکاری با دارالترجمه دکتر جاویدشاد:
ترجمه اسناد با کیفیت و سرعت بالا
دریافت و تحویل اسناد، درب محل شما
ایجاد سازوکارهای مناسب و امن پستی
اخذ تمامی تاییدات و مهرهای مورد نیاز شما
پوشش تمامی زبان ها برای ترجمه رسمی