دارالترجمه رسمی در منطقه 22


دارالترجمه رسمی در تمامی نقاط منطقه 22 جلوی درب منزل شما

با یک تماس از جانب شما، پیک رایگان ما در محل مورد نظر شما در تمامی نقاط منطقه 22، سفارش ترجمه رسمی شما را دریافت می کند و در همان محل، مدارک ترجمه شده را تحویل می دهد.

ساکنین محترم منطقه 22 تهران، دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد خواستار آن است تا بهترین تجربه ترجمه اسناد رسمی را در اختیار شما قرار دهد. بنابراین، با پیک رایگان، ثبت سفارش شما را جلوی درب منزل یا محل کار شما آورده ایم، تا در زمان شما صرفه جویی کنیم و نهایتاً با سرعت و دقت بالا، ترجمه ای با کیفیت را در خدمت شما قرار دهیم. پیک های رایگان ارسالی، افرادی مطمئن و مورد تأیید هستند که در حفاظت اسناد شما دقیق و کوشا می باشند. این پیک ها سبب می شوند که شما عزیزان، از ترافیک و آلودگی هوا و دیگر مشکلات رفت و آمد به دور باشید.

قیمت ها
تمامی قیمت ها در دارالترجمه رسمی ما بر اساس تعرفه اعلام شده از سوی قوه قضائیه محاسبه می شود. این تعرفه سراسری است و تمامی دارالترجمه ها ملزم به رعایت آن می باشند. علاوه بر پیروی دقیق از تعرفه های اعلامی، دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد هزینه ای بابت پیک درب محل از مشتریان دریافت نمی کند. بنابراین محاسبه بر اساس تعرفه و پیک درب محل رایگان، دو مزیت برجسته دارالترجمه رسمی ما برای ساکنین منطقه 22 است. کافی است که با ما تماس حاصل فرمایید و صرفاً آدرس خود را اعلام کنید تا سفارش شما توسط ما تحویل شود.

محله های تحت پوشش در منطقه 22
دارالترجمه ما آمادگی دارد تا اسناد مورد نظر شما برای ترجمه رسمی را در تمامی محله های منطقه 22 شهرداری تهران ثبت سفارش نماید. اگر ساکن محله های دهکده المپیک، شهرک راه آهن، شهرک چشمه، شهرک امیر کبیر، شهرک هوانیروز و سایر محله های منطقه 22 و یا حتی دیگر مناطق تهران می باشید، پیک رایگان ما در درب محل کار یا منزل شما حاضر می شود و سفارش شما را ثبت می نماید. پیک دارالترجمه برای شما عزیزان در تمامی مناطق تهران رایگان است و تجربه ترجمه رسمی را برای شما لذت بخش می کند.