دارالترجمه رسمی در گنبد کاووس


شماره تماس جهت مشاوره و هماهنگی ترجمه رسمی برای شهروندان عزیز گنبد کاووس:

09121334787

ساکنین عزیز شهر زیبای گنبد کاووس،

در حال حاضر در گنبد کاووس هیچ دارالترجمه رسمی فعالی وجود ندارد. بنابراین، شما عزیزان باید اسناد خود برای ترجمه رسمی با مهرهای رسمی را به دیگر شهرها ارسال نمایید. این ارسال می تواند یا به صورت مراجعه حضوری یا ارسال پستی باشد. نزدیک ترین شهرها به شما که دارای دفتر ترجمه می باشند، شهرهای گرگان، ساری، تهران و بجنورد هستند. ازآنجاکه در تهران، تعداد زیادی دارالترجمه با زبان های مختلف فعالیت می کنند، تنوع ترجمه رسمی در این شهر زیاد است و گاهاً ارسال اسناد به این دارالترجمه ها، منجر به تسریع هر چه بیشتر فرآیند ترجمه می شود. به طور خلاصه می توان گفت که برای ساکنین گنبد کاووس، شهر تهران گزینه ای مناسب برای ارسال پستی، و شهر گرگان گزینه ای مناسب برای مراجعه حضوری می باشد.

چگونگی ارسال:
شما می توانید اسناد خود را به دو صورت حضوری و پستی به دارالترجمه های رسمی تحویل دهید. اگر قصد تحویل حضوری اسناد را دارید، شهر گرگان نزدیک ترین گزینه برای شما است. فاصله گنبد تا گرگان 88 کیلومتر است و این مسافت حدوداً یک ساعت و ربع به طول می انجامد. در نظر داشته باشید که در گرگان، دو دارالترجمه وجود دارد که مجوز ترجمه به زبان های انگلیسی و آلمانی را دارند. اگر اسناد شما باید به دیگر زبان ها ترجمه شوند، گزینه مناسب شهر تهران است که دارالترجمه های آن تمامی زبان ها را تحت پوشش قرار می دهد.
گزینه دیگر، ارسال پستی اسناد است، که می تواند بسیار راحت تر باشد و در زمان و هزینه، صرفه جویی به همراه آورد. اکثر دارالترجمه ها، مخصوصاً دارالترجمه های تهران، به ثبت سفارش پستی می پردازند. کافی است که با یک دارالترجمه هماهنگی تلفنی بفرمایید و سپس اسناد خود را برای آنها پست نمایید. آنها نیز پس از ترجمه اسناد شما و اخذ تاییدات مورد نظر شما، سفارشات را به محل شما پست می نمایند.