دارالترجمه رسمی در شهران


شماره تماس خدمات ترجمه رسمی در شهران:

09011334787

ثبت سفارش ترجمۀ رسمی در شهران

ساکنین محترم محله شهران در غرب تهران، دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد این امکان را فراهم آورده است تا با ارائه تمامی خدمات مورد نیاز شما، سفارش ترجمه رسمی مورد نظرتان را ثبت نمایید. تنها کافی است با دارالترجمه رسمی ما تماس حاصل فرمایید و آدرس خود را اعلام نمایید تا پیک ما برای تحویل سفارشات شما و بازگرداندن آنها پس از انجام مراحل ترجمه، به محل مورد نظر شما اعزام شود. در هر نقطه از منطقه شهران حضور داشته باشید، این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که یک دارالترجمه رسمی، جلوی درب محل شما، آماده پذیرش سفارش شما است و با بالاترین کیفیت ممکن، سفارشات ترجمه رسمی شما را به انجام می رساند.

هزینه ها
هزینه های ترجمه رسمی و تمامی تاییدات مورد نیاز، بر اساس تعرفه اعلامی از سوی قوه قضائیه است. بنابراین، هیچ تفاوتی بین دارالترجمه های رسمی در قیمت وجود ندارد. با بررسی تعرفه قیمت ها، می توانید به طور دقیق با هزینه های ترجمه رسمی آشنا شوید. از طرفی دیگر، پیک درب منزل ما، که منطقه شهران را نیز تحت پوشش قرار می دهد، هیچ هزینه ای به مشتریان عزیز ما تحمیل نمی کند. بنابراین، ثبت و اخذ سفارش جلوی درب محل مورد نظر شما، نه تنها هیچ هزینه اضافی برای شما به همراه ندارد، بلکه شما را از هزینه های رفت و آمد و مشکلات برآمده از آن مانند ترافیک، آلودگی هوا و معضلات پارک کردن خودرو، می رهاند. علاوه بر این، دارالترجمه ما در برخی مناسبت ها، تخفیفاتی برای مشتریان عزیز در نظر می گیرد تا تجربه ای منحصر به فرد برای شما عزیزان رقم بزند.

تاییدات
در دارالترجمه رسمی دکتر جاویدشاد، تمامی تاییدات مورد نیاز مشتریان عزیز اخذ می گردد. اگر مدارک شما صرفاً نیازمند تایید مترجم رسمی هستند، در دارالترجمه، این تایید بر روی اسناد شما ممهور خواهد شد. اگر علاوه بر آن، نیازمند تایید دادگستری می باشید، دارالترجمه ما مهر دادگستری را نیز برای شما عزیزان، اخذ خواهد نمود. در برخی موارد، برخی از مشتریان، علاوه بر دو تایید مذکور، نیازمند تایید وزارت خارجه نیز می باشند، که این تایید نیز توسط دارالترجمه دکتر جاویدشاد اخذ خواهد شد. ما به مشتریان عزیزمان اطمینان خاطر می دهیم که تمامی خدمات ترجمه رسمی، توسط دفتر ما به آنها ارائه می شود.

مناطق تحت پوشش
عزیزان ساکن در محله شهران، توجه داشته باشید که تمامی نقاط شهران تحت پوشش پیک دارالترجمه ما می باشد. از میدان الغدیر که به نوعی محله شهران از آنجا آغاز می شود تا فلکه اول و فلکه دوم، مناطق بالای شهران، خیابان طوقانی، شهرک نفت و شهرک بهاران را برای پیک رایگان پوشش می دهیم و شما به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای می توانید امور مربوط به ترجمه رسمی را توسط ما به انجام برسانید. ازآنجاکه اصل مدارک برای ترجمه و تاییدات باید در اختیار مترجم رسمی قرار گیرد، دو مرحله دریافت و تحویل نیازمند است. این دو مرحله توسط پیک ما در تمامی نقط محله شهران صورت می گیرد.